Αμφιλοχία
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση «Γράφοντας τον δικό μας κόσμο» στην Αμφιλοχία
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026, στην Αίθουσα Τρομπούκη του Δήμου Αμφιλοχίας, η εκδήλωση με τίτλο «Γράφοντας τον δικό μας κόσμο: Οι μαθητές ως συγγραφείς, μεταφραστές και εικαστικοί δημιουργοί», η οποία διοργανώθηκε με τη συμμετοχή του Γυμνασίου Αμφιλοχίας και του Γυμνασίου Φυτειών.
Η εκδήλωση αποτέλεσε μια σημαντική πρωτοβουλία έκφρασης και δημιουργίας των μαθητών, αναδεικνύοντας τη δύναμη της τέχνης, της λογοτεχνίας και της συνεργασίας στη σχολική κοινότητα.
Αρχικά,το Γυμνάσιο Αμφιλοχίας ,με συντονίστρια την Υποδιευθύντρια του σχολείου κας ΙουλίαςΜπαρκονίκου, παρουσίασε τη θεατρική παράσταση «Η Οδύσσεια του Ομάρ και της Σαρίνα», ένα έργο με έντονα κοινωνικά μηνύματα, το οποίο πραγματεύεται την προσφυγιά, τον πόλεμο και την αναζήτηση της ελπίδας μέσα από τα μάτια δύο παιδιών. Αποτελεί θεατρική απόδοση του ομώνυμου διηγήματος που έγραψαν οι μαθήτριες Μαίρη Μπακαμήτσου, Ειρήνη Μπίνα και Ελεονόρα Νίπολλι στο πλαίσιο σχολικής δράσης. Η θεατρική ομάδα της Γ΄ Γυμνασίου απέσπασε το θερμό χειροκρότημα του κοινού για την ευαισθησία και τη σκηνική τους παρουσία.
Στο τέλος της παρουσίασής τους, η χορωδία των μαθητών του τμήματος Γ2-υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας μουσικής κας Ειρήνης Μαμασούλα– ερμήνευσε το μελοποιημένο ποίημα «Γέφυρες από φως»,σε στίχους της μαθήτριας Μυρσίνης Ρωξάνης Καρακώστα, το οποίο εκπροσωπεί το σχολείο στον ποιητικό διαγωνισμό «Cineπαρμένοι ποιητές». Η παρουσίαση ξεχώρισε για τον συμβολισμό και τη συγκινησιακή της δύναμη, μεταφέροντας μηνύματα επικοινωνίας, αλληλεγγύης και αισιοδοξίας.
Στη συνέχεια, το Γυμνάσιο Φυτειών παρουσίασε τη δική του δημιουργική δράση με τίτλο «Μια περιπέτεια στο δάσος» και θέμα την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Οι μαθητές -με τη στήριξη των εκπαιδευτικών του σχολείου τους, κας Θεοδοσίας Λαμπράκη, κας Άννας Νικολού και κου Δημητρίου Μαργαρίτη– ανέδειξαν μέσα από τη δημιουργική τους δουλειά, την ανάγκη σεβασμού και φροντίδας της φύσης, στέλνοντας ένα σημαντικό μήνυμα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και υπευθυνότητας.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε θερμό κλίμα με μικρό κέρασμα που προσφέρθηκε σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και παρευρισκόμενους, δίνοντας την ευκαιρία για ανταλλαγή σκέψεων και συγχαρητηρίων.
Η πρωτοβουλία ανέδειξε τη δημιουργικότητα των μαθητών και επιβεβαίωσε τον ουσιαστικό ρόλο του σχολείου ως χώρου πολιτισμού, συνεργασίας και κοινωνικής ευαισθητοποίησης.

Ακολουθήστε το e-maistros.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
