ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον Σύλλογο Αμφιλοχιωτών Αθηνών, Πειραιώς & Αττικής «Η Αμφιλοχία»
Με νέο Διοικητικό Συμβούλιο πορεύεται πλέον ο Σύλλογος Αμφιλοχιωτών Αθηνών, Πειραιώς & Αττικής «Η Αμφιλοχία», μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν στις 11 Μαΐου 2026.
Η νέα διοίκηση συγκροτήθηκε σε σώμα, αναλαμβάνοντας τη συνέχεια της δράσης του Συλλόγου, ο οποίος εδώ και χρόνια λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για τους Αμφιλοχιώτες της Αττικής.
Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Άννα Μπουρομήτρου
Αντιπρόεδρος Α’: Μιχαήλ Μολώνης
Αντιπρόεδρος Β’: Παναγιώτης Κακαρούνας
Γενικός Γραμματέας: Βίκυ Μπάρκα
Ειδικός Γραμματέας: Έλενα Χριστοδούλου
Ταμίας: Δημήτριος Αρσένης
Μέλη:
Βασίλειος Ζαβογιάννης
Κωνσταντίνος Σωτηρίου
Ιωάννης Τέλωνας
Το νέο ΔΣ αναμένεται το επόμενο διάστημα να προχωρήσει στον σχεδιασμό των δράσεων και εκδηλώσεων του Συλλόγου για τη νέα περίοδο, με στόχο τη μεγαλύτερη συμμετοχή των μελών και τη διατήρηση των δεσμών των αποδήμων Αμφιλοχιωτών με την ιδιαίτερη πατρίδα τους. Ακολουθήστε το e-maistros.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
