Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον Σύλλογο Αμφιλοχιωτών Αθηνών, Πειραιώς & Αττικής «Η Αμφιλοχία»

Δημοσιεύτηκε

στις

23

Με νέο Διοικητικό Συμβούλιο πορεύεται πλέον ο Σύλλογος Αμφιλοχιωτών Αθηνών, Πειραιώς & Αττικής «Η Αμφιλοχία», μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν στις 11 Μαΐου 2026.

Η νέα διοίκηση συγκροτήθηκε σε σώμα, αναλαμβάνοντας τη συνέχεια της δράσης του Συλλόγου, ο οποίος εδώ και χρόνια λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για τους Αμφιλοχιώτες της Αττικής.

Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:

Πρόεδρος: Άννα Μπουρομήτρου
Αντιπρόεδρος Α’: Μιχαήλ Μολώνης
Αντιπρόεδρος Β’: Παναγιώτης Κακαρούνας
Γενικός Γραμματέας: Βίκυ Μπάρκα
Ειδικός Γραμματέας: Έλενα Χριστοδούλου
Ταμίας: Δημήτριος Αρσένης

Μέλη:

Advertisement

Βασίλειος Ζαβογιάννης
Κωνσταντίνος Σωτηρίου
Ιωάννης Τέλωνας

Το νέο ΔΣ αναμένεται το επόμενο διάστημα να προχωρήσει στον σχεδιασμό των δράσεων και εκδηλώσεων του Συλλόγου για τη νέα περίοδο, με στόχο τη μεγαλύτερη συμμετοχή των μελών και τη διατήρηση των δεσμών των αποδήμων Αμφιλοχιωτών με την ιδιαίτερη πατρίδα τους. Ακολουθήστε το e-maistros.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις