ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τηλεκπαίδευση: Η Cisco “διερευνά το πρόβλημα”, το υπουργείο λέει ότι δεν υπήρχε πρόβλημα
“Εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας” αναφέρει η εταιρία της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης την ώρα που για το υπουργείο Παιδείας, όλα πήγαν καλά.
Παραδέχεται η Cisco τη δυσλειτουργία στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης που έκανε πρεμιέρα σήμερα για τα παιδιά του δημοτικού ενω το υπουργείο Παιδείας διαβεβαίωνε νωρίτερα οτι δεν υπήρχε πρόβλημα.
«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», αναφέρει σε δηλώσεις της η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.
«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com», αναφέρει επίσης.
Κι ενώ τα παράπονα γονέων από όλη τη χώρα για την αδυναμία σύνδεσης έπεφταν “βροχή”, το υπουργείο Παιδείας έκανε λόγο για “μεμονωμένες” περιπτώσεις και τόνιζε οτι δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.
Τηλεκπαίδευση: Η Cisco
Τα προβλήματα είχαν κάνει την εμφάνισή τους βέβαια από την προηγούμενη εβδομάδα, κατά την οποία με τηλεκπαίδευση λειτουργούσαν μόνο γυμνάσια και λύκεια.
Για τα δημοτικά σχολεία, το ωράριο καθημερινά είναι από τις 14:00 έως τις 17:00 και για τα νηπιαγωγεία από τις 14:00 έως τις 16:30, ενώ η κάθε διδακτική ώρα διαρκεί 30 λεπτά και μεταξύ των μαθημάτων μεσολαβεί δεκάλεπτο διάλειμμα.
πηγή:news247
Ακολουθήστε το e-maistros.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Solar Toys
12/01/2022 at 15:47
Η τηλεκπαίδευση, ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19, είναι κάτι που επηρέασε τα παιδιά γνωσιακά, κοινωνικά και συναισθηματικά. Η επίδραση αυτή είναι περισσότερο σημαντική στα παιδιά του νηπιαγωγείου και του δημοτικού, προκαλώντας τους άγχος και εκνευρισμό, αφού αποτελεί εμπόδιο στη φυσική επικοινωνία τους, τόσο με τους δασκάλους, όσο και με τα υπόλοιπα παιδιά μέσα στην τάξη. Ο αντίλογος που υπάρχει στα παραπάνω είναι ότι, αφού όλα πλέον γίνονται ψηφιακά, θα πρέπει οι νέες γενιές να εκπαιδευτούν σχετικά, ώστε να μπορούν ν’ ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός ψηφιακού κόσμου. Από το σημείο, όμως, του να υπάρξει μια ψηφιακή εκπαίδευση, η οποία θα δρα συμπληρωματικά – και ίσως ενισχυτικά – στην διά ζώσης εκπαίδευση, μέχρι του να την αντικαταστήσει τελείως, υπάρχει μια τεράστια διαφορά. Στόχος πρέπει να είναι τα ψηφιακά μέσα να συνδυάζονται αρμονικά με την διά ζώσης εκπαίδευση και όχι να δημιουργούν «ψηφιακά προφίλ» χωρίς ουσιαστική ανθρώπινη επικοινωνία και σύνδεση…