Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας σήμερα στο Δημαρχείο Αμφιλοχίας

Δημοσιεύτηκε

στις

134

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι και ώρα 1.30μ.μ η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δημαρχείου Αμφιλοχίας, παρουσία όλων των υπαλλήλων, των Δημοτικών Επιχειρήσεων και των Νομικών Προσώπων του Δήμου. Ο δήμαρχος κ. Απ. Κοιμήσης, λόγω αδιαθεσίας, δεν ήταν παρών και την πίτα έκοψε ο Γενικός Γραμματέας κ. Γ. Αλπός, ευχόμενος στους παρευρισκομένους καλή χρονιά. Το φλουρί της βασιλόπιτας έτυχε στην κ. Σοφία Καπέλα εργαζόμενη στην υπηρεσία «Βοήθεια στο σπίτι». Στη συνέχεια παρατέθηκε μπουφές με διάφορα εδέσματα.

Maria Zavitsanou Photography

Ακολουθήστε το e-maistros.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Continue Reading
Advertisement
Σχολιάστε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

three × 5 =