ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Η ΣΩΣΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ….
Από το In.gr..
Γεραπετρίτης για ντρόουν στη Λευκάδα « Η Μεσόγειος δεν θα. καταστεί
θέατρο πολεμικών επιχειρήσεων.
Και προσερχόμενος στο συμβούλιο εξωτερικών υποθέσεων στις Βρυξελλες έκανε κι άλλη μια σοβαρότατη δήλωση:
Πρόκειται « Για μια ιδιαίτερα σοβαρή εξέλιξη».
Και παρακάτω: Η χώρα μας « Θα κάνει όλα τα αναγκαία βήματα, έτσι ώστε να
διασφαλιστεί απολύτως ότι η Μεσόγειος δεν θα καταστεί θέατρο πολεμικών επιχειρήσεων»..
Τώρα μάλιστα, τα πιάσαμε τα λεφτά μας …
«Η Μεσόγειος δεν θα καταστεί θέατρο πολεμικών επιχειρήσεων»….
Ναι…
«Παρ τη σκούφια σου και βάρα με »!!!
Τώρα ,
Να την πάρουμε σοβαρά τη δήλωση ή να πούμε «Έασον αυτόν χαίρειν» , που έλεγε κι ο μακαρίτης ο Σωκράτης…
Το… «Βαρκάκι» που φύτεψαν εκεί στο Δουκάτο έφερε τα πάνω κάτω στον ελάχιστο εφησυχασμό που μας είχε απομείνει …
Θα κάνουμε βόλτα στις παραλίες με την επαγρύπνηση να μην μας αιφνιδιάσει , έστω και η θέα ενός παρόμοιου πλεούμενου..
Και ΤΙ πλεούμενο.
Ικανό να τινάξει στον αέρα ολόκληρο λιμάνι και τεράστιο καράβι …
Η ζωή μας έχει , από πολλά χρόνια τώρα , καταστεί ανορθόδοξη, αλλά τώρα με φρίκη ανακαλύπτουμε ότι και οι πόλεμοι έγιναν τόσο ανάποδοι κι αφύσικοι …
Παλιά αν θέλανε οι πρόγονοί μας ( αναφέρομαι στην πατρίδα μας που έχει πάνω από 75 χρόνια να δοκιμάσει τη φρίκη του πολέμου) να φυλαχθουνε , χώνονταν σε σπηλιές και της θάλασσας ακόμα , ενώ τώρα…..
Τώρα , που να τρυπώσεις εκεί όπου καιροφυλακτούνε τα θαλασσινά φόβητρα , σαν τις οχιές , να βγούνε να χτυπήσουν….
Και ο επι των εξωτερικών υπουργός ,
μας ….
Διαβεβαιώνει «Ότι θα κάνει κάθε αναγκαίο για να διαφυλαχθεί ο τόπος και η Μεσόγειος ακόμα…
Και ψάχνουν μήπως και τσακώσουν σήματα για τον εντοπισμό και άλλων παρομοίων λέμβων που ασφαλώς θα σεργιανίζουν και στη υπόλοιπη «Ζεστή θάλασσα» -όπως αποκαλούσαν την Μεσόγειο οι βόρειοι λαοί- με το άπλωμα των πολέμων στη μείζονα
περιοχή .
Και ο υπουργός μας διαβεβαιώνει για να ησυχάσουμε , όπως και με την γενικότερη στάση στις διαφορές με τους Τούρκους..
«Θα κάνει όλα τα αναγκαία μέτρα»…
Πάλι πάρ τη σκούφια σου …»..
Ποιά μέτρα;
Εδώ, ο Ουκρανός εδεήσε να παραδεχτεί ότι το πλεούμενο ήταν από το χωριό του και μεις περιμέναμε να πει το πολυπόθητο «ναι» χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν παρθεί
σκληρά και δραστικά μέτρα σε βάρος των «αδικημένων» της Μόσχας που δεν καταλαβαίνουν από υποχρεώσεις – που ξεβρακωθήκαμε από πολεμικό υλικό για να το δώσουμε σ´ αυτούς, που χαλάσαμε τις σχέσεις μας με την χώρα που δέχονταν τις εξαγωγές των αγροτικών προϊόντων μας , πράγμα που οδήγησε στη χειρότερη φάση του ισοζυγίου εξωτερικών πληρωμών της χώρας μας ΤΑΧΑ για να είμαστε στη σωστή πλευρά της ιστορίας , όπως την αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει ο Μητσοτάκης-και κάνουν τώρα εξαγωγή του ανορθόδοξου πολέμου και στη χώρα μας….
Ο Ζελένσκι κάνει πόλεμο με πεδίο και τη δική μας χώρα, και μεις άβουλοι και μοιραίοι
περιμένουμε το «κακό» θάμα» να βρεθεί το πλεούμενο και στο Πασαλιμάνι απ´εξω
από τον Ολυμπιακό και ΙΣΩΣ τότε να προσπαθήσουμε να τραβήξου τ´ αυτί
του εξαχρειωμένου «συμμάχου»…
Και ως τώρα κι ως τότε,
Καλά κρασιά …
Θ.Κ
13/5/26
Ακολουθήστε το e-maistros.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
