Αμφιλοχία
Δυναμική παρουσία της ΔΗΜ.Τ.Ο. Ν.Δ. Αμφιλοχίας στο 16ο Τακτικό Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας
Αμφιλοχία, 18 Μαΐου 2026
Η Δημοτική Τοπική Οργάνωση (ΔΗΜ.Τ.Ο.) Νέας Δημοκρατίας Αμφιλοχίας έδωσε το «παρών» στις εργασίες του 16ου Τακτικού Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας, το οποίο πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία από τις 15 έως τις 17 Μαΐου 2026 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στα Σπάτα.
Με κεντρικό σύνθημα «Μαζί για την Ελλάδα του 2030», το κορυφαίο θεσμικό όργανο της παράταξης αποτέλεσε μια ιστορική αφετηρία ενότητας, ανανέωσης και εθνικής στρατηγικής. Επικεφαλής της παρουσίας της οργάνωσης ήταν ο Πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο. Αμφιλοχίας, Παντελής Κούτσικος, ο οποίος πραγματοποίησε μια σειρά από σημαντικές επαφές και συναντήσεις στο περιθώριο του συνεδρίου με κορυφαία κομματικά στελέχη, βουλευτές και υπουργούς της κυβέρνησης, θέτοντας επί τάπητος ζητήματα που απασχολούν την περιοχή.
Στις εργασίες του συνεδρίου συμμετείχαν ενεργά ως σύνεδροι από την περιοχή της Αμφιλοχίας η Ζωή Ντρούτση και ο Παναγιώτης Ντουμάζιος, ο οποίος είναι και δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αμφιλοχίας με την παράταξη «Αναπτυξιακή Προοπτική». Οι δύο σύνεδροι εκπροσώπησαν επάξια την τοπική κοινωνία, συμμετέχοντας στις τριήμερες εργασίες, στις θεματικές συζητήσεις και στην εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη της νέας Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος.
Κατά την εναρκτήρια και την καταληκτική του ομιλία, ο Πρόεδρος του κόμματος και Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έδωσε το έναυσμα για τη συνέχιση των μεγάλων μεταρρυθμίσεων, κάνοντας έναν σαφή απολογισμό του κυβερνητικού έργου. Έθεσε ως εθνική αποστολή τη θωράκιση των εισοδημάτων, την ισχυρή περιφερειακή ανάπτυξη και την υλοποίηση των εμβληματικών δεσμεύσεων με ορίζοντα το 2027 και το 2030.
Η παρουσία της ΔΗΜ.Τ.Ο. Αμφιλοχίας στο συνέδριο επιβεβαιώνει τη διαρκή ετοιμότητα και τη βούληση των τοπικών στελεχών να λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές του κυβερνητικού έργου στην περιφέρεια. Μεταφέρουμε το μήνυμα της πολιτικής σταθερότητας και της σκληρής δουλειάς για την ανάπτυξη της Αιτωλοακαρνανίας και ολόκληρης της χώρας.
Συνεχίζουμε ενωμένοι, δίπλα σε κάθε πολίτη, για την Ελλάδα του μέλλοντος!
Γραφείο Τύπου & Επικοινωνίας
ΔΗΜ.Τ.Ο. Ν.Δ. Αμφιλοχίας
