Ας μείνουν αγράμματα τα παιδιά της Γαύδου.

Ας μείνουν αγράμματα τα παιδιά της Γαύδου.

Η Κέλυ και ο Νικόλας έπρεπε να είναι μαθητές στην πρώτη γυμνασίου. Αλλά δεν είναι! Γιατί η υπουργός παιδείας, φαίνεται πως ξέχασε ότι η Κέλυ και ο Νικόλας είναι Ελληνόπουλα. Στύλωσε τα πόδια και είπε..”Να φύγουνε, να πάνε αλλού!!!”
Κι ας υπάρχει κάτι που το λέμε Σύνταγμα. Κι ας υποχρεώνεται η πολιτεία να υποστηρίξει τη μόρφωση των Ελληνόπουλων, στον τόπο που μένουν. Φαίνεται πως το μαύρο της πατρίδας που τρώει τα παιδιά της, θέλουν να παραμείνει μαύρο!
Κι ας τους δώσαμε την καλύτερη εφαρμόσιμη λύση.
Αγαπητή κ. Γεωργακά,
Πληροφορήθηκα το αίτημά σας για κάλυψη των σχολικών αναγκών των παιδιών σας, στο νησί της Γαύδου και σας πληροφορώ τα ακόλουθα:
Επί δεκαετίες ασχολούμαι με την δημιουργία συνθηκών εκπαίδευσης στις αδικημένες περιοχές της πατρίδας μας, (ιδιαίτερα των παιδιών της Πίνδου), και με την
υποστήριξη της σύγχρονης τεχνολογικής εξέλιξης, ως λύση για τη γυμνασιακή εκπαίδευση των παιδιών σας, σας προτείνω την εφαρμογή μελέτης μου με τίτλο:
(School Class Extension), δηλαδή την επέκταση της σχολικής τάξης πέραν των ορίων της σχολικής αίθουσας. Για να μπορούν να διδάσκονται και μαθητές που δεν είναι δυνατό να βρίσκονται μέσα στη σχολική τάξη επειδή ζουν σε απομακρυσμένες
περιοχές όπως συμβαίνει με τη δική σας οικογένεια. Αυτούς τους μαθητές θα τους αναφέρουμε ως εικονικούς μαθητές που δεν θα διαφέρουν σε τίποτα άλλο από τους δια ζώσης παρά μόνον κατά τη φυσική τους παρουσία στο μάθημα.
Διευκρινίζω: Τα παιδιά σας που θα είναι εικονικοί μαθητές μιας σχολικής τάξης, θα αισθάνονται ότι ανήκουν σε αυτήν, θα παρακολουθούν το μάθημα μαζί με τους συμμαθητές τους, με μόνη διαφορά, ότι θα βρίσκονται μερικές δεκάδες ή
εκατοντάδες μίλια μακρύτερα. Για να υλοποιήσουμε αυτή μας την πρόταση απαιτούνται :
1. Η τάξη ενός γυμνασίου που θα οργανωθεί κατάλληλα για αυτό το σκοπό, καθώς και η σχολική τάξη στο νησί σας, όπου οι μικροί μαθητές παρακολουθώντας το μάθημα θα συμμετέχουν σε αυτό. Θα παρακολουθούν την παράδοση μαζί, θα κάνουν διάλλειμα μαζί και θα εξετάζονται μαζί. Θα έχουν διαρκή επικοινωνία με τους συμμαθητές τους και παρόλη την απόσταση
που θα τους χωρίζει, δεν θα υπολείπονται σε κοινωνικοποίηση. Την ενδιάμεση γεφύρωση θα την υλοποιήσουμε με τη βοήθεια της τεχνολογίας.
2. Όπως συμβαίνει και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι και στην περίπτωσή σας, θα πρέπει να υπάρξει παρουσία εκπαιδευτικού της δευτεροβάθμιας, που θα διδάσκει τα μαθήματα της ειδικότητάς του και παράλληλα θα εποπτεύει τη λειτουργία αυτού του εκτεταμένου κλάδου.
3. Διευκρινίζουμε πως δεν προτείνουμε τη δημιουργία ανεξάρτητου Γυμνασίου, αλλά την επέκταση υπάρχουσας σχολικής τάξης. Τούτο επειδή γνωρίζουμε όλοι μας τις αδυναμίες, (κυρίως οικονομικές), του εκπαιδευτικού συστήματος.
4. Το κόστος αυτής της πρότασης είναι πολύ μικρό και θα ευρεθεί τρόπος να καλυφθεί ακόμη και από εμάς.
5. Οι μαθητές της Γαύδου, θα φροντίσουμε να αισθάνονται πως βρίσκονται ανάμεσα στους με φυσική παρουσία συμμαθητές τους, δεν θα είναι δηλαδή αποκομμένοι από το σύνολο της τάξης. Θα έχουν τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας, θα μαθαίνουν από τις απαντήσεις των διδασκόντων στις
ερωτήσεις τόσο των συμμαθητών τους, όσο και τις δικές τους.
6. Η μετάδοση της πληροφορίας (εικόνα και ήχος), θα γίνεται αποκλειστικά από σχολική τάξη σε σχολική τάξη, χωρίς την πρόσβαση κανενός τρίτου και θα είναι με υψηλό βαθμό κωδικοποίησης ώστε να μην υποκλέπτεται.
Αντιλαμβάνεστε εύκολα ότι, εφόσον υλοποιηθεί αυτή μας η πρόταση στο νησί της Γαύδου, θα εξαπλωθεί σε πολλά από τις δεκάδες δυσπρόσιτα μέρη της πατρίδας μας και δεν θα εξαναγκάζει τις οικογένειες σε εσωτερική μετανάστευση και ερήμωση της υπαίθρου. Ιδιαίτερα στα νησιά μας όπου η παραμονή των κατοίκων είναι υπόθεση εθνική!
Πρέπει να σας επισημάνω τις δυσκολίες που θα σας φέρει η γραφειοκρατία, γι’ αυτό αποφύγετέ την.
Αποταθείτε σε πολιτικούς νέας γενιάς, με υψηλή μόρφωση και έντονο πατριωτικό και πολιτικό αισθητήριο που θα αντιληφθούν αμέσως ,ότι εσείς, «φυλάτε Θερμοπύλες» και
είμαι βέβαιος πως θα έχετε την υποστήριξή τους.
Σας ευχαριστώ που μου δίνετε την ευκαιρία, να κάνω έστω ένα ελάχιστο για την πατρίδα μας και θα είμαι πάντα στη διάθεσή σας.
Φιλικά
Χρήστος Σακαρίκας
Αναλυτής Συστημάτων

Share

8 Σχόλια

  1. Κύριε Σακαρίκα, επιτρέψτε μου να σας πω κάτι απλό.Η πρότασή σας έχει ιδαίτερο ενδιαφέρον ως προς το τεχνικό κομμάτι και θεωρώ ότι αξίζει να αναλυθεί επιστημονικά και να αξιολογηθεί από τα στελέχη του υπουργείου.
    Όταν όμως στο εισαγωγικό σας σημείωμα ξεκινάτε κάπως έτσι “Γιατί η υπουργός παιδείας, φαίνεται πως ξέχασε ότι η Κέλυ και ο Νικόλας είναι Ελληνόπουλα. Στύλωσε τα πόδια και είπε..”Να φύγουνε, να πάνε αλλού!!!””, καταστρέφετε τα πάντα. Ρίχνετε στα σκουπίδια την πρότασή σας.
    Η υπουργός αγαπητέ κ. Σακαρίκα, είναι ένα θεσμικό πρόσωπο και σε μία αστική δημοκρατία, οφείλουμε να δείχνουμε ένα σεβασμό στα θεσμικά πρόσωπα ανεξαρτήτως προτιμήσεων. Εγώ έτσι έμαθα από τους δασκάλους μου. Να σέβομαι. Κάτι τελευταίο. Το αίτημα σας, δεν πρέπει να απευθύνεται στην υπουργό. Το αίτημα σας θα πρέπει να απευθύνεται στις υπηρεσίες σχεδιασμού και προγραμματισμού του διδακτικού έργου. Δε μπορώ να φανταστώ έναν υπουργό να ασχολείται με ένα θέμα το οποίο μπορεί και πρέπει να επιλύσουν δημοτικές αρχές, υπηρεσιακοί παράγοντες και υπάλληλοι του υπουργείου. Κατανοούμε πώς γίνεται η οργάνωση σε μια πολιτεία;
    Με μεγάλη λύπη διαπιστώνω ότι αντιλαμβάνεστε τη δημοκρατία, δυστυχώς όχι μόνον εσείς, σαν ένα πολίτευμα, όπου ο πολίτης έχει μόνο δικαιώματα, και καμία απολύτως υποχρέωση. Ή μάλλον, οι μόνοι πολίτες που εχουν υποχρεώσεις είναι ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί του. Έχουμε πυρκαγιά; Να πάει ο υπουργός να τη σβήσει. Έχουμε πόλεμο; Να πάει ο πρωθυπουργός να πολεμήσει. Αυτοί. Μόνο. Κανένας άλλος…
    Τέλος πάντων, ας το πάμε πιο απλά. Το αίτημά σας κύριε πάει στον κουβά διότι απευθύνεται σε λάθος αποδέκτες και περιέχει εμπρηστικούς χαρακτηρισμούς προς θεσμικά όργανα της πολιτείας.

  2. Δήμος Μητσοκάλης says:

    Έχουμε χάσει τη λογική μας εδώ στη Ελλάδα, κυρίως οι αποκαλούμενοι “προοδευτικοί” και συνήθως λάτρεις των λεφτόδεντρων.
    Απαιτούν για δύο μαθητές να λειτουργεί κανονικό σχολείο,υποθέτω με 3-4 δασκάλους, ένα διευθυντή, καθαρίστρια, ίσως και καντίνα να ψωνίζουν καφέδες και αναψυκτικά, δεν ξέρω!
    Έτσι λοιπόν απαιτούν να πληρώνει το δημόσιο, λέγε με φορολογούμενο, 100-200 χιλ. € το χρόνο για δύο μαθητές!!
    Λες και δεν υπάρχουν τεχνικές λύσεις να υποκαταστήσουν το σχολείο
    Πράγματι θλιβερό!

  3. Έτσι λοιπόν απαιτούν να πληρώνει το δημόσιο, λέγε με φορολογούμενο, 100-200 χιλ. € το χρόνο για δύο μαθητές!!

    Λεφτόδεντρα όμως, υπάρχουν για την “αποκαλούμενη” ελίτ της χρεωκοπημένης Ελλάδος.

    Μόσχος, αντικαταστάτης του Λιγνάδη, κατά δήλωσή του (εδώ: https://www.kathimerini.gr/opinion/interviews/562104784/o-giannis-moschos-stin-k-gennithika-etsi-giati-na-ntrepomai/) «ναι, είμαι πούστης,οι λέξεις δεν είναι πρόβλημα», μας κάνει γνωστά τα εξής:
    <>.
    Εδώ: https://www.kathimerini.gr/opinion/interviews/562104784/o-giannis-moschos-stin-k-gennithika-etsi-giati-na-ntrepomai/

    Προσέξτε: έσοδα 1,8 εκ. – έξοδα 6,6 εκ.
    Βλέπετε κάποιο πρόβλημα ;
    Ναί, θέλουμε περισσότερα.
    Δέκα εκατομμύρια ευρώ.
    Αριθμητικά : € 10.000.000
    Αγαπητοί μου, πρόκειται περί θεσμού, το Εθνικό Θέατρο είναι θεσμός (εξ΄ ού και το Εθνικό) για τους ελάχιστους που έρχονται στις παραστάσεις, μου θυμίζει το Μέγαρο Μουσικής! ( για 300 νοματαίους της Αθήνας).

    Other People’s Money φυσικά γιατί εκτός του ότι πρόκειται για θεσμό έχουμε να ικανοποιήσουμε και τις ιδιαιτερότητές μας.
    Πάντα, με τα λεφτά των άλλων, των φορολογουμένων!

    Ενώ η εκπαίδευση, η μετάδοση της γνώσης δεν είναι θεσμικό και ευγενές.
    Πράγματι θλιβερό!

    • Δήμος Μητσοκάλης says:

      Αγαπητέ κύριε.
      Με τέτοια συνθηματολογία περί ελιτ και κλεφτών οι πολίτες εξαπατήθηκαν και ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και άλλες ” δημοκρατικές δυνάμεις” της παρακμής.
      Αποτέλεσμα:
      1, Δεν αποκαλύφτηκε καμία ελίτ ούτε εστάλη στην δικαιοσύνη κανένας, πέρα από κάτι γνωστά λαμόγια του ΠΑΣΟΚ.
      2. Υπήρξε συνολική ζημιά στην οικονομία που ξεπερνάει τα 100 δισ. €
      3. Ευτελιστηκε κάθε έννοια δημοκρατίας με το γελοίο δημοψήφισμα το αποτέλεσμα του οποίου, πράγμα διεθνώς πρωτοφανές, πετάχτηκε στα σκουπίδια της ιστορίας, σχεδόν την επόμενη μέρα.
      4. Υπήρξε διακινδύνευση της Ευρωπαϊκής πορείας της χώρας αλλά και αυτού του ίδιου του πολιτεύματος, μέσω κατάφωρων και μαφιόζικων παρεμβάσεων στους θεσμούς.
      5. Φορτωθήκαμε νέο και αχρείαστο μνημόνιο 80 δισ.
      6. Διαλύθηκε το τραπεζικό σύστημα, υποθηκεύτηκε η δημόσια περιουσία για 99 έτη στο ΤΑΙΠΕΔ.
      7. Ρημάχτηκε η μεσαία τάξη σε φόρους και εισφορές
      9. Ταπεινώθηκε η χώρα όσο ποτέ άλλοτε

      Θα μπορούσα να απαριθμήσω πολλά ακόμα.
      Το μόνο θετικό είναι ότι οι πολίτες έμαθαν τι σημαίνει λαϊκισμός, αριστεράτζα και πολιτικός τυχοδιωκτισμός .
      Δυστυχώς, όπως παρατηρώ, όχι όλοι όμως με βεβαιότητα οι πιότεροι.

      ΥΓ. Προσωπικά σχολιάζω με το πραγματικό μου όνομα.

  4. Λεφτόδεντρα όμως, υπάρχουν για την “αποκαλούμενη” ελίτ της χρεωκοπημένης Ελλάδος.
    Επί κυβερνήσεων πασοκ, συριζα, νουδου και στην επόμενη που θα προκύψει!
    Κατά τα άλλα, το σχόλιό μου αφορούσε σε πεταμένα λεφτά, λεφτά που δεν πιάνουν τόπο.
    Πάνω σε αυτό Αγαπητέ Κύριε, πρέπει να σχολιάσεις και πιθανά να με ψέξεις.
    Με αυτά που γράφεις δίνεις την εντύπωση ότι προσπαθείς να περάσεις στις εξετάσεις των αρεστών της παρούσας κυβέρνησης.
    Ο σφύριζα με αφήνει αδιάφορο, ότι και να του σύρεις.
    Με όλα αυτά που γράφεις, προσπαθείς να πετάξεις την μπάλα στην εξέδρα.
    Πράγματι λυπηρό!

    ΥΓ
    Σχολιάζω ως gvk.
    Δεν έχω ιδέα ποιός είσαι.

    • Δήμος Μητσοκάλης says:

      Αγαπητέ μου Κύριε,

      Η Ελλάδα δεν είναι Ελβετία και έχει πολλές τρύπες να μπαλώσει, αντί να ξοδεύει θηριώδη ποσά για προσφορά συμβατικού τύπου παιδείας, σε 1-2 μαθητές, σε κάποιο απομακρυσμένο νησί, ενώ υπάρχουν δοκιμασμένες εναλλακτικές στηριζόμενες στην τεχνολογική πρόοδο.

      Είναι συνηθισμένο από αριστερούς και ψεκασμένους να γίνεται επίκληση στην πραγματική, η εικαζόμενη διαφθορά, η οποία, υποτίθεται, χρεοκόπησε την χώρα!
      Αυτό το επιχείρημα δίνει μια αίσθηση δίκιου και λογικής ακόμα και στο πλέον εξωφρενικό και παράλογο αίτημα.

      Ασφαλώς υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει διαφθορά. Σε κάθε τόπο, σε κάθε χώρα και σε κάθε πολίτικο σύστημα. Η διαφθορά των πολιτικών αλλά και η μικροδιαφορά των πολιτών. Όμως δεν χρεοκόπησε η Ελλάδα από την διαφθορά. Χρεοκόπησε από την κακοδιαχείριση κυρίως σε σχέση με το γιγάντιο, ακριβό και αναποτελεσματικό δημόσιο αλλά επίσης το πανάκριβο μη ανταποδοτικό ασφαλιστικό που δεν χόρταινε δάνεια.

      Ας πάψουμε λοιπόν να στηρίζουμε την κακοδιαχείριση του χρήματος των φορολογούμενων..

  5. “… από αριστερούς και ψεκασμένους …, …εικαζόμενη διαφθορά…”
    Τελικά, πράγματι δίνεις εξετάσεις ραγιαδισμού.
    Ίσως και να είσαι στο μεταπτυχιακό.
    Όταν μεγαλώσεις ίσως αλλάξεις μυαλά.
    Δυστυχώς είσαι βαμμένος οπότε κάθε ανταλλαγή απόψεων πέφτει στο κενό.
    Ακόμα και τους διεφθαρμένους προσπαθείς να ξεπλύνεις με τα γραφόμενά σου.
    Ωσανά! η Ελλάδα χρεοκόπησε από τη Δημόσια υγεία, την Δημόσια παιδεία κ.λ.π
    Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου.

    gvk

Αφήστε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*