Ανανέωσε ο Δήμος Αρταίων τις συμβάσεις των εργαζομένων στην καθαριότητα

Ανανέωσε ο Δήμος Αρταίων τις συμβάσεις των εργαζομένων στην καθαριότητα

Στην ανανέωση των συμβάσεων του προσωπικού καθαριότητας, οι οποίες είχαν λήξει πρόσφατα, προέβη ο Δήμος Αρταίων, μετά την ομόφωνη απόφαση που έλαβε το βράδυ της Παρασκευής, στη συνεδρίασή του το Δημοτικό Συμβούλιο Αρταίων.
Η ανανέωση των συμβάσεων πραγματοποιήθηκε μετά τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών, αλλά και με γνώμονα ότι δεν περισσεύει κανείς εργαζόμενος στο Δήμο Αρταίων και ιδιαίτερα όταν το αντικείμενο εργασίας αφορά τον ευαίσθητο τομέα της αποκομιδής των απορριμμάτων. Να σημειωθεί πως η απόφαση αφορά την ανανέωση των συμβάσεων, μέχρι 31 Μαρτίου 2018, σε 19 εργαζομένους.

Ψηφίστηκε ο νέος Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας
Το νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας ψήφισε το Δημοτικό Συμβούλιο Αρταίων στην τελευταία του συνεδρίαση. Ο νέος Οργανισμός είναι διαρθρωμένος με βάση τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στην τοπική Αυτοδιοίκηση και ιδιαίτερα στο Δήμο Αρταίων τα τελευταία χρόνια, με τους πόρους από το κράτος να έχουν κοπεί έως και 75% περίπου και με το ανθρώπινο δυναμικό να έχει μειωθεί περίπου έως 25%, λόγω συνταξιοδοτήσεων και περιορισμού στις προσλήψεις.
Την εισήγηση έκανε ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αρταίων Ηλίας Σερβετάς, ο οποίος υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, πως ο νέος Οργανισμός έχει αναπτυξιακό και σύγχρονο χαρακτήρα και επιφέρει καλύτερη συνεκτικότητα μεταξύ των υπηρεσιών, με αποτέλεσμα να υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Ο νέος Οργανισμός σχεδιάστηκε, τόσο βάσει του προηγούμενου, αλλά και του πρότυπου της ΕΕΤΑΑ, όσο και με βάση την υφιστάμενη κατάσταση στο Δήμο Αρταίων, μετά την εμπειρία που υπάρχει, ύστερα από τρία χρόνια στη διοίκηση του Δήμου.
Η νέα διάρθρωση των Υπηρεσιών έχει ως εξής:
ΕΝΟΤΗΤΑ Α : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ
1. Γενικός Γραμματέας
2. Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου
3. Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας, Τύπου, Δημοσίων Σχέσεων και Διαφάνειας
4. Νομική Υπηρεσία

Αφήστε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*